نوشته شده در 2 خرداد 1401، ساعت 07:49

دبستان غیردولتی ثامن رودبار جنوب

دبستان غیردولتی ثامن رودبار جنوب

 

دبستان غیردولتی ثامن  بهترین دبستان کرمان

مدرسه ای خلاق و پروژه محور با کادری مجرب و تسهیلگر در آموزش

 مدیر : اکبری

روش تدریس و ارائه شیوه های آموزش :

1- در تعیین اهداف آموزشی، دانش آموز با راهنمایی معلم خویش اهداف را شکل می دهد.

دبستان غیردولتی ثامن بهترین دبستان کرمان

2- در تعیین برخی از شیوه های آموزشی، با هدایت معلم وظایف توسط دانش آموز تعیین می گردد.

3- دانش آموز با ایده پردازی های خود و هدایت مشاور دبستان مهارت های اجتماعی را کسب می کند.

4- قابلیت های دانش آموزان با توجه به ویژگیهای بدنی، عقلانی، توانایی و ... برای حصول اعتماد به نفس و ظهور توانمندی ها شکل داده می شود .

5- هوش و استعداد موروثی کنار گذاشته شده و آموزش برای همه به صورت یکسان و با هدف گذاری و خروجی مشخص با توجه به توانایی فردی دانش آموزان در نظر گرفته می شود.

دبستان غیردولتی ثامن رودبار جنوب

ویراستار مدرسه
دبستان غیردولتی ثامن رودبار جنوب

 

دبستان غیردولتی ثامن  بهترین دبستان کرمان

مدرسه ای خلاق و پروژه محور با کادری مجرب و تسهیلگر در آموزش

 مدیر : اکبری

روش تدریس و ارائه شیوه های آموزش :

1- در تعیین اهداف آموزشی، دانش آموز با راهنمایی معلم خویش اهداف را شکل می دهد.

دبستان غیردولتی ثامن بهترین دبستان کرمان

2- در تعیین برخی از شیوه های آموزشی، با هدایت معلم وظایف توسط دانش آموز تعیین می گردد.

3- دانش آموز با ایده پردازی های خود و هدایت مشاور دبستان مهارت های اجتماعی را کسب می کند.

4- قابلیت های دانش آموزان با توجه به ویژگیهای بدنی، عقلانی، توانایی و ... برای حصول اعتماد به نفس و ظهور توانمندی ها شکل داده می شود .

5- هوش و استعداد موروثی کنار گذاشته شده و آموزش برای همه به صورت یکسان و با هدف گذاری و خروجی مشخص با توجه به توانایی فردی دانش آموزان در نظر گرفته می شود.